« Nadrabianie Zaległości #10 - pikurosu | strona główna | plan Nadrabiania Zaległości II »

wtorek
12
styczeń'16

Nadrabianie Zaległości - podsumowanie roku 2015

Too many games!

Z lekkim poślizgiem, ale jest: podsumowanie planu Nadrabiania Zaległości.

Pomysł polegał na ukończeniu jednej gry na każdą posiadaną konsolę, a jeśli czas pozwoli, także na PC. Lista obejmowała 12 pozycji (oraz PC) i nie była nierealna. Czy się udało? Prawie! :D

Skończyłam 10 różnych gier na 10 różnych platform, choć nie całkiem trafiłam w listę ze stycznia :) Niespodziewanie w ciągu tego roku doszło kilka (sic!) nowych konsol i w efekcie na wszystkie nie starczyło czasu. PS Vita i Xbox One wygrały nad Gackiem, GBA, WiiU i grą z Playstation. Famicom z dyskiem i WiiU są usprawiedliwione: Famicom rzadko u mnie bywał, a i kontroler wymaga interwencji, a WiiU dotarło w grudniu, kiedy "Wiedźmin 3" już mocno trzymał. WiiU nie miało szans.

Dreamcast nie ma usprawieliwienia.

Pasek Postępu wygląda dumnie, zwłaszcza że kilka gier było dosyć długich.

Pasek Rozbabarania nie jest dobijający:

Na powyższych się nie skończyło. Przeszłam tonę innych gier, m.in. "Assasin's Creed IV Black Flag" (80+ godzin), "Diablo 3" (komplet postaci na 70 poziomie i kilkadziesiąt poziomów mistrzowskich) czy większość "Wiedźmina 3" (obecnie 140 godzin). Czasem ciężko zasiąść do zaległości ("Resident Evil" na GameCube), gdy obok kusi coś nowego i długo wyczekiwanego ("Uncharted Golden Abyss" na PS Vitę).

W sumie nie było źle i w tym roku ćwiczenie zostanie powtórzone. Jeszcze układam listę - przejście pełnego zestawu gier na wszystkie platformy wydaje się mało realne przy takiej liczbie konsol, ale zaległości same się nie nadrobią :)

_@"

Komentarze

D [TypeKey Profile Page] napisał/a:

Fajna lista :).
Jak się gra w Katamari na Vicie, ekrany dotykowe pomagają?

Dodany 13 styczeń 2016 8:42

ashka [TypeKey Profile Page] napisał/a:

Możliwość zmiany kształtu katamari przy pomocy panelu dotykowego ma swój urok (a czasem znacząco ułatwiają przejście poziomu), ale żeby jakoś generalnie poprawiały rozgrywkę, to nie.

Ogólnie "Touch My Katamari" mnie nie zachwyciło. Sterowanie jest w porządku, ale całość jakoś mi nie podeszła... Przy wersji na PSP, mimo znacznie gorszego sterowania, lepiej się bawiłam.

Dodany 13 styczeń 2016 10:14

totalizator [TypeKey Profile Page] napisał/a:

Szacun!

Dodany 19 styczeń 2016 17:39

Dodaj własny błyskotliwy komentarz:

Dzięki, żeś się zalogował, . Teraz możesz dodawać komentarze. (Wyloguj się)

(If you haven't left a comment here before, you may need to be approved by the site owner before your comment will appear. Until then, it won't appear on the entry. Thanks for waiting.)


Zapamiętaj mnie: